19 Απρ 2011

ο "Mesi" της Μάνδρας και το "Πολυ-ΕΡΓΑΛΕΙΟ" αποκλειστικά στο "mandraikos fans"

  "  Είμαστε όλοι μια οικογένεια //
        η καλύτερη χρονιά μου η ΦΕΤΙΝΗ!! "
    

Ιβάν Πετρόφ : Έχουμε καλό προπονητή,καλό πρόεδρο,την καλύτερη ομάδα!Είμαστε όλοι μια οικογένεια με τον καλύτερο φίλαθλο κόσμο που μας βοηθάει παντού!Έχω 2 χρόνια στην Μάνδρα και ότι ζητάω το παίρνω,έχω φίλους και νιώθω πως είμαι στο σπίτι μου,δεν αισθάνομαι σαν ξένος!Σκέφτομαι πως με τον Μανδραικό θα πάμε τουλάχιστον στην Γ΄Εθνική!



Γρηγόρης Γκάτσος : Η φετινή χρονιά είναι μια από τις καλύτερες μου,αυτό οφείλεται στο πολύ καλό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα αυτή!Από την στιγμή που μπροστά υπάρχει ένας άνθρωπος που λέγεται "ΓΙΑΛΙΑΣ" όλα δουλεύουν ρολόι!Από τον κόσμο περιμένουμε περισσότερο στήριξη και όχι μόνο σε 4-5 ματς,πιστεύω του χρόνου στην άλλη κατηγορία να μας βοηθήσουν περισσότερο.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο προπονητικό team και όχι γιατί παίζω αλλά γιατί δουλεύουν σε όλους τους τομείς πολύ καλά υπάρχει και η στήριξη και η προσοχή.Ήμουνα άτυχος γιατί πέρυσι τον Γενάρη δεν μπόρεσε να γίνει η μεταγραφή για διαδικαστικούς λόγους,γεγονός που με στεναχώρησε και όσο και αν φαίνεται παράξενο έχω δεθεί με τους ανθρώπους  αλλά κάθε εμπόδιο για καλό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: